Status Systeem check Systeem vereisten Mogelijk oplossing
Fail Besturingssysteem
  • MS Windows XP (SP2 en hoger)
  • MS Windows Vista
  • MS Windows 7
  • MS Windows 8
  • MS Windows 10
  • Apple MAC OSX (Leopard)
Installeer een nieuw of ander besturingssysteem.
 
Fail Beeldscherm Monitor met een minimale resolutie van 1024 x 768 met 16-bit color
Pas uw beeldscherm resolutie aan of gebruik een andere monitor.
 
Fail Browser
  • Internet explorer 6 (SP3) of hoger
  • Firefox versie 2.0.0.20 of hoger
  • Safari versie 3 of hoger
  • Google Chrome
Gebruik een andere browser, zoals hier naast genoemd is.
 
Fail Javascript Javascript moet geactiveerd zijn
Activeer javascript in uw browser, lees hier hoe u dat kunt doen.
 
Fail Sessies en Cookies Sessies en cookies moeten geaccepteerd worden
Accepteer session cookies in uw browser, lees hier hoe u dat kunt doen.
 
Fail Flash Flash 22 of hoger
Upgrade of installeer Flash, klik hier om dat te doen.
 
Fail Firewall / Proxy server Als u toegang probeert te krijgen via een bedrijfsnetwerk met een proxy server of een firewall die bepaalde poorten blokeert dan moeten in ieder geval de volgende veel gebruikte poorten open staan:
  • Poort 80 (HTTP)
  • Poort 443 (SSL over HTTP)
  • Poort 8080 (HTTP)
  • Poort 8000 (HTTP)
  • Poort 1935 (RTMP) voor Flash live audio
Er zijn 3 mogelijke oplossingen:
  • Gebruik een stand-alone computer
  • Zorg dat uw systeembeheerder de firewall of proxy server omzeilt voor u
  • Zorg dat uw systeembeheerder de poorten openzet
 
Los eerst bovenstaande problemen op, of probeer toch naar de applicatie te gaan.
Probeer test opnieuw
HELPDESK :
Mocht u nog steeds problemen ondervinden bij het inloggen, neem dan contact op met de helpdesk. 010-7421812

DISCLAIMER :
Aan de inhoud van deze test kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Powered By VSR Partners